Världen är för liten för S n' M.








Inget blev riktigt som jag tänkte mig idag men det blev bra ändå.

Träffade Mathias/Mystiska Magnus av en ren slump på stan när jag var påväg till polisen för att fixa mitt nya körkort. Så vi gick och fikade! Det var trevligt. Mitt i allt prat berättade jag om min lilla 13 åriga kusin som bor i sthlm och har börjat spela i ett band. Och då visade det sig att Mathias var och kollade på deras första och enda spelning. LIKSOM hur är oddsen för det? Haha.. Här är förresten deras myspace. Jag är nästan stolt :D

Sedan tänkte vi ju att vi skulle ut ikväll men Mathias kompisar bangade och glad var jag för det! För jag sku int ha orkat med nå alkohol ikväll. blöff. Så jag blev hemma och såg på Cashback jag laddade ner här i veckan. Verkligen en underbart bra film! Den var så fin samtidigt som den var sorglig och rolig rakt igenom. Rekommenderas!



image158
Mitt nya körkortsfoto. Första körkortet såg jag ut som 12 år. Nu ser jag iaf ut som 12 + fem månader!!!

Kommentarer
Postat av: yasmine

kom med dåå! ;D

2008-02-16 @ 20:45:42
URL: http://yasmineblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback