Sweet dreams!








Inatt och igårnatt trotsade jag feng shui, tyngdlagen och alltihooopa när jag sov med huvudet i fotändan av sängen, bara för att testa! Och resultatet blev att jag sov relativt bra men vaknade flera gånger på natten... och sedan jättepigg på morgonen men det var som om någon kraft höll mig nere i sängen.hehe :D Så det blev en stressig morgon as usual. Dumma feng shui.. Så sen när jag rullade in på HP kl 09.29 med kinesögonx2000 står det en gubbe och säger "GODMORGON STIINA!!" haha jag vet inte vem han är men varje gång han är här säger han HEEJJJ STINA väldigt glatt. Det är ju trevligt!

Igår var en rätt hektisk dag. Först jobb, sen hem och äta middag en halvtimme, sedan jobb på träningsverket 1½ timme och efter det for jag först och skrämde Anna (jag såg henne gå på trottoaren på Ålandsvägen när jag körde förbi, så jag svängde och körde jättesakta jättenära henne. Hihi hon blev jätterädd) och sedan for jag till Emma för att klistra upp kluttar på hennes vägg och sen baka muffins :D Det blev fint och gott!

Sen for jag hem kl elva och däckade nästan direkt. Trött!!!

Förresten så drömde jag helknäppt inatt. Eller imorse. Jag drömmer alltid cp-drömmar när jag halvsover. Imorse drömde jag att mamma kom och väckte mig, och vi skulle fara på nått släktkalas och STINA-LEE var där och jag var kusin med henne. Sen for jag och mamma hem till mig och städade lägenheten hah, det blev så rent och fint. Sen vaknade jag upp i allt damm igen. Bläh. HAHA och i helgen drömde jag en läskig mardröm. Det var massa människor som var instängda i en stor lokal, tror det var Ekergården (äldreboende i Eckerö) som vi var i.haha. Så var det en mördare där inne och allt var som en Saw-film typ. Man sku måsta göra massa äckliga saker för att han inte skulle döda en. Någon skulle typ sätta fast en tejp-bit på halsen och sedan dra bort den så att massa skinn sku följa med. Nice. MEN mitt i alla horriiibla saker så började ett dansband spela "Jag vill vara din Margareta", så då började alla dansa. Och sedan hittade någon en väg ut och ringde polisen.

nu ska jag försöka få något gjort här på jobbet. Men först läsa Knaz mail, han hade skrivit nån teori om GLOBAL WARMING!! spännande spännande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback