Söndagslyx!!








Åh gud vad jag lyxar till det nu alltså. Sitter och äter rostat bröd med smör (!!!) och ost, dricker flädersaft och läser massa bloggar. Kan inte bli bättre. Gud vad gott det är med smör på mackan, har inte funnis smör i mitt kylskåp på länge eftersom det brukar bara bli gammalt och äckligt så fort. Men nu ska det bli andra bullar! Mackor är bäst.

Imorse var jag däremot inte riktigt lika lycklig. Vaknade upp med en smärre depression kl nio efter tre timmars sömn. Jättepigg. Jättedålig i hela kroppen. Blääööhh.. Det blev ju Arken i fredags också och det var läääänge sedan jag var ute två dagar i rad. Men det var väldigt roligt, och spontant. Jag laddade upp igår morse (eeh kl tolv) med att se tre avsnitt Heroes. Sen gick jag till Adlon med Emma och Malin och åt en gudomlig hawaiipizza. Efter det gick vi till Emma i det begynnande snökaaaaoset. Hyrde en film, På smällen, den va helt perfekt. Rolig och lätt att titta på. MUMSI! Det kom dit nå barn från lusse så dom bjöd på öl. Och jag kunde inte säga nej heheheheeeeee :D

Sen stack jag till Robin och där va Knurre och Joni och spelade guitarhero. Efter det blev det snöbollskrig (jag träffade Knaz rakt i nacken, han skrek i fem minuter, aah det kan jag leva länge på). Sen en sväng till Indigo eftersom Knaz måsta få tankarna på något annat än snö i nacken så vi tog en utsökt sangria där, värsta sommar-fiilis :) Sen fort till Dinos för att vi sku se på banden. På Dinos var det HUBBABUBBAÜBERDANSTREVLIGT. Knaz och Robin raggade Uppsalabandet som spelade till vårt bord. Det var fränt. Men dom stack ganska fort.. nåja, ett litet moment of fame iaf hehe :D Sen spelade GURKAN (Gäddan) och några från Made in Thailand massa svinbra coverlåtar. Jag avled när dom spelade introt till Toxicity. Tack!

GUD vilken bra kväll med grabbarna haha.

Ojnej!!!!!!! Nu kom jag på min tabbe igår. ahhahaha. När Dinos stängde och det var rush att alla skulle ut kom Uppsala-gitarristen å tvingade mig köpa deras skiva för två euro. Men jag hade bara en femma på mig så jag tänkte göra en bra deal och köpa två stycken för fem euro. Tönt. Han skrattade åt mig.

Nåja, nu ska jag fortsätta slurpa på min flädersaft och kanske se på ett till Heroes-avsnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback