KKK








Goderafton båd herre och fru!

Nu har jag avnjutit en underbar tupplur på minisoffan hemma i Eckerö framför en varm brasa. Otroligt skönt. Doris låg nedanför på golvet och tuggade på sitt rådjurshorn hon hittade i skogen idag. Eller, hon fällde ett rådjur och i kampen mellan liv och död slet hon av hornet. Tror jag i alla fall!

Jag är väldigt nöjd med gårdagen. Åt pizza med Sara, sen fixade vi oss vackra och gick sedan iväg till Stadsbiblioteket där det var Winter Jazz. Sjuuuuuuukt trevligt och mysig stämning. Vi missade första bandet men det gjorde inte så mycket. Det var massa folk där och det kändes så kulturellt att gå runt där med ett glas vin och mingla :) Höjdpunkten för kvällen var Miss Li och dom var öööööver förväntan bra! Det bästa var att deras trummis hade somnat på båten till färjan och vaknade upp någonstans på havet när dom ropade i högtalarna "Vi anländer till Åbooooooooooo snaaaart" hehe. Så dom hade ingen trummis. Men dom hade hittat någon Sebastian som aldrig hade hört deras låtar förut som kanske skulle kunna spela med i några låtar. Tror inte att några noter excisterade heller så det var ganska coolt att han improviserade med. För han spelade med i alla låtar till slut :) Vilka begåvningar vi har här på Åland. Det var en riktigt rolig spelning och man såg att bandet hade svinkul också så det var jättebraaaaa!!!!!!!!!

image142

Klockan elva var det klart på bibban så vi drog oss så småningom mot Arken. Där stannade jag till stängning hör och häpna. För en gångs skull hade jag kul hela tiden. Åh. vilken bra kväll. Mina chefer var där. Pinsamt. hehee. Vaknade upp imorse med Sara på min högra sida och Niko på den vänstra. Min säng är bäst.

Ikväll ska jag se på Melodifestivalen och florra choklad. Mumms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback