Hujedamig








Hjälp! Mitt huvud sprängs. Jag har ägnat hela dagen till att försöka utforma mammas bageri-ljusskylt. Inte så lätt när mamma inte blir nöjd. Eller rättare sagt blir inte jag nöjd. Och när jag är nöjd tycker mamma att något är på tok! NÅJA. imorgon ska den iaf va klar så.. får se hur det går.

För öövriigt så for jag till Eckerö igår då. Efter att ha rultat på stan en sväng med Anna, Knaz och ROYBOY! Annas chihuahua som hon kanske ska överta. Doris kommer bli kär när (om) dom träffas misstänker jag.

Snart är det dags att inviga mammas nya stenugn, vi ska laga pizzaa :D Ikväll melodifestivalen då. Om jag inte far tillbaka till stan. Men det tror jag nog inte. BLEH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback