Fantastiskt!!








Gårkvällen blev rätt rolig ändå! Satt först hemma och kollade på melodifestivalen och haha jag blev så glad när inte Carola gick vidare direkt. Sen kom Stoffe och hans kamrat Thomas hit och chillade med broil innan jag drog med dom till Indigo. Där var Mathias, Johan och CB också. Roligt roooligt. Sen drog dom med mig till Arken och JAG KOM IN???!! Jag fattade ingenting verkligen. Tror det var min flörtiga blick till Hubbe i kön som gjorde att han släppte in mig. Sjukt. Första gången jag inte blir leggad till Arken är på en lördag?? Jaja. Kul var det där iaf. Jag kände inte så många men jag cruisade runt med CB så det var lugnt, haha. Usch jag träffade Petra som jag jobbade med på La Strada förra sommarn. Det var roligt att träffa henne men det var så pinsamt för jag kom inte ihåg vad hon hette. Wääh. Och sen frågade hon vad jag gjorde och då skulle jag säga att jag vikarierade på HP men så kom jag inte ihåg vem jag vikarierade för. Alltså vad är det som händer med mitt minne. Hujj..

Nåja. Idag mår jag dåligt i magen. HUÄÄ. Ska se på Heroes och förhoppningsvis piggna i lite så jag kan ta mig ut till Eckerö idag innan solen går ner. Ska hämta Dorkki-snorkkan som ska bo hos mig imorgon. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback