Dagen








Dagen startade i Eckerö. Jag vaknar, vet inte var jag är, hör två finlandsvenska röster och försöker slå upp ögonen. Ah, ser min mamma och moster som sitter framför datorn och letar telefonnummer till någon.. haha jag var så förvirrad.

Så upp ur sängen, umgås lite med moster och kusinen Rickard som har blivit jättetuff :D Han har färgat håret svart, lärt sig spela gitarr och spelar i ett band. De spelade in en skiva när de hade en spelning så jag fick höra nio låtar. Dom var svinbra :D The Castaways kallar dom sig och de ska finnas på Myspace men jag har inte hittat dom än. hihiihih lilla Rickard. Jag ser ju honom som en femåring som börjar lipa av vad som helst. Nåja, alla blir vi stora någon gång. Sedan for vi ut mot Godby för att se andra kusinen Johanna spela fotboll. Det var nice men alla småflickorna stod och skrek och hejade. Jag blev galen hehe.


Nåja, ikväll har jag lagat mat, plockat undan lite skrot och varit till Anna och ätit marängsviss utan maräng. Gott! Nu är det dags för sista avsnittet Heroes från första säsongen. WÄWÄwÄWÄWÄWÄÄWÄWwäWÄÄÄÄÄÄ


En fin bild på mig och min fina snurr-växt som sjunger på sista versen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback