42!!!!!1








Igår var en bra dag. Anna flyttade in i lägenheten och jag och Yarre var dit efter bilteorin (som förövrigt var boring, som väntat)). Det var trevligt, vi packade upp lite och pratade giiiiiiirlie-talk hehe. Anna, skaffa ingen tv. Det är bra utan tv! Jag var hemma en halvtimme igår om man räknar bort timmarna jag sov. Det var NICE!

Det enda minus på dagen igår var mitt besök på skattebyrån. Jag for direkt efter jobbet för att jag måsta ändra mitt skattekort och fick världens jobbigaste tjej som skulle hjälpa mig. Hon var så töntig, kunde inte förklara och satt och rodnade hela tiden. Och så kunde hon inte säga vad jag skulle göra, så hon frågade hela tiden mig "Men vill du att jag ska ändra din inkomstgräns eller inte?" När jag sitter och frågar om vad som är det bästa att göra. ååh jag blev så galen.

Så jag tröstade mig med att köpa ett par WE-jeans och en Acne-tshirt. 47,50 euro. Jag gillar halva reapriset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback