Oh crap!








Tillbaka på jobb igen då. Konstigt att det är fredag haha, men skönt! En liten warm up för de kommande två veckorna som kommer va jobbiga på jobbet. Jag måst få bort alla mina pappershögar, allt gammalt jag skjutit upp i ett år osv. AAHAaa vad jag ser fram emot det! Nej..

Nåväl, jag flyr ju från Åland sen när jag slutar så jag kan ju förtränga allt så jag inte får så dåligt samvete! Eller så får jag helt enkelt jobba som sjutton de här veckorna så jag inte har någon anledning till dåligt samvete.. får allt se hur det går.

Idag är det augusti, märkte jag nyss! När jag måsta byta blad på kalendern..... gud, vilken bild. En staty-rumpa! haha. tur att jag bara har 13 arbetsdagar kvar. Hade inte stått ut att se på denna röv flera dagar än så. Okej, nu överdriver jag. Den är inte så ful, den ser ganska tajt ut!

Just bokade jag plats på färjan till Brändö imorrn! OJOJIOJOJ så det kan gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback