OCH LITE TILL. Som jag snodde av Yasmine också.








Namn: Stirremirre Margareta Andersson
Födelsedag: 3 juli
Ögonfärg: Blågrå typ tror jag
Hårfärg: Blond
Längd: 1665 millimeter vill jag tro!
Stjärntecken: Cancer
Skostorlek: 38/39
Är dina föräldrar skilda: Nä

Favorit:
Sport: Thumb wrestling
Helgdag: Julen
Årstid: Sommar jao

Har du någonsin:
Varit kär: Jo tusen
Blivit dissad: Jaa
Föreställt dej ditt ragg naken? Mitt ragg? Jag lever i celibat!
Skolkat: Jo
Sovit utomhus: Jao
Sett en död människa: Nej!
Använt droger: Nej
Retats: Ja

THIS OR THAT
Cider/Öl: Strongbow!
Pepsi/cola: Kåka kåla
Kärlek/sex: Kärlek
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg: KÖTT OCH POTATIS (och grönsaker)
Tv/film: Tv-serier
Gitarr/trummor: Trummor
Adidas/nike: ehh.. nike?
Kinesiskt/mexikanskt: Thai
Mtv/vh1: VH1 kommer jag ihåg att jag gillade när jag hade det för länge sen.

SENASTE DU
Skrattade: Kommer inte ihåg :( Nee men det kanske var..  i tisdags när jag, knaz, sauren, sigrid och kerman var och badade! aah
Grät: Några dagar sen när jag såg sista Greys avsnittet på säsong två! BUHUU. Mest för att det tog slut och att ja måst ladda ner mera. Eller köpa... hehe
Filmen du såg: Mama mia!
Drog ett skämt: Minns inte
Sjöng en sång: AAAAHEHH vet int

Har du under den senaste månaden
Druckit alkohol: Lite..
Tagit droger: Nä
Kysst någon: Jo
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet: Joo
Sovit bredvid någon av samma kön: Njää
Haft sex med någon: Jaa
Badat utomhus: Jo!
Bakat: JA BULLAR
Viljat dö: Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback