MTWTFSS!!!!!








Hoho, min sista vecka på kobben! På söndag bär det av.. om sex dagar sitter jag förhoppningsvis på tåget med mina väskor och är nervös! wääh.. Men det ska nog gå bra. Är lite orolig över hur flytten ska gå bara, jag far ensam med tåg och massa väskor. Hur ska det gåå???? Jag borde hyra en slav som bär mina väskor, det skulle göra allt mycket enklare!

Har iaf bara två arbetsdagar kvar.. bortsett från idag då. Slutar på onsdag! Ska bli sköööönt.. borde egentligen ha varit ledig hela den här veckan så det inte skulle bli så stressigt som jag misstänker det kommer bli. Jag ska packa ihop allt och flyttstäda lägenheten torsdag och fredag. My groin! + ställa upp bilen och massa annat tjafs jag säkert har glömt bort. Vad det ska va omständigt att flytta!

Förresten har jag fått veta att min rumskamrat är en kille och är född 1991. HEHE! Jag är lite skeptisk men jag gör mitt bästa att inte hata läget förrän jag vet hur det är. PÅ RIKTIGT. Han kan ju va shysst fastän han är barn. Nästan barnbarn!

nåväl.. i helgen firades det ordentligt! I fredags hade jag den sista bastukvällen.. det var nice! Först åt jag, knaz, anna, andi och yassi middag hos Yasmine. Fisk med sås och potatis! haha.. jättegott och sen blev det glassbomb till efterrätt och jag åt somvanligt så mycket att jag nästan sprack. Måste lära mig det där alltså, frosseri är den femte dödliga synden! AJABAJA. Sen fortsatte festen hemma hos mig med klädpoker och dom som blev nakna först fick gå i bastu hahaha.. världens bästa idé! Bastun gick i högvarv i säkert två timmar och mitt i allt kommer Anna och Yasmine och säger "INGA PALLAR VI SPRINGA NAKNA FÖRBI LUSSE?!" Pallar inga vi? joho.. så skenar vi ut + fyra karlar och streakar på the lusse highway. Mycket roligt och det känns bra att ha avklarat det före jag flyttar. hehe. Sen blev det Arken och Indigo! Fin kväll!

Lördagen vaknade jag upp av att Robin och Kim kommer och väcker mig genom att dunka på dörren/fönstret. Precis som förr i tiden, haha.. Sen spenderade jag hela dagen hos Anna och Knaz och på kvällen begav vi oss till Freja som bjöd på 20årskalas! Det var kul men som sagt så hinkade jag lite för mycket så jag och Anna gick hem när de andra for på krog, tror jag! haha.. det är lite suddigt men det var en rolig kväll med "Jag har aldrig" och ölspelet och Doris vet vad. hehe



Jag sov hos Ahlström/Norrlund residens och spenderade hela söndagen där också haha. Mysigt med regn och åska till en början ända tills vi ser ett stort ELDKLOT utanför fönstret, antar att det var en blixt. Då blev vi lite rädda. Sen blev det bio och Sex and the city på kvällen, wiiie den var så bra!

hjälp vad jag skriver nu då! Back to work..........

Kommentarer
Postat av: sara

Vadå ställa upp bilen? ska du sälja den? hörru du du, vi ska väl ses innan du tar ditt pick å pack å drar? jobbar imorgon tisdag, är ledig onsdag å på torsdag-fredag kväll cirkus elva är jag i sverige. Hör av dig ! :)

2008-08-18 @ 17:51:40
URL: http://fcuking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback