matvrak? naj








Haha alltså. Idag har jag varit oerhört ineffektiv.. jag går bara runt och funderar, pratar lite med mig själv, pratar med lägenheten, packar lite, städar lite, säger hejdå och förundras över hur mycket skrot man kan samla på sig.. Funderar över om jag ska ta med mig min kossa-dräkt till hulstfred, och vad ska jag göra av julgrisen?? Tror Anna och Knaz får adoptera honom.. :)

och nu, mitt i allt, började jag fundera. Har jag ätit nått idag? HAHA. Jag har alltså ätit en halv skål yoghurt imorse när jag var bakis.. hahah.. Allt funderande har slagit ut mitt hungersystem. Nu ska jag äta!

Kommentarer
Postat av: Mie

Det blir event management (som det skulle vart i Kalmar/Hultsfred), fast i Varberg.

2008-08-23 @ 23:04:00
URL: http://sjuhelsikes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback