Karma








Jag känner mig jätteduktig och hjälpsam idag! Har en liten grej idag att jag ska säga trevlig helg till alla jag pratar i telefon med (okej inte dumgubben som ringer varannan dag och är otrevlig). Och vad glada alla blir! Hoppas jag håvar in massa karmapoäng. Sen pratade jag med en kund som i slutet sa "tack så mycket, Stina!" Vad det värmde! Det kändes verkligen som att jag hade gjort något bra haha när hon tilltalade mig med namn. Helt otroligt att hon la namnet på minne också.. nussitussi

nu ska jag.. ta itu med en grej jag har skjutit upp ett bra tag! JA. roligt!

Kommentarer
Postat av: Johanna WP

Vad jobbar du med? :)

2008-08-08 @ 11:50:05
URL: http://ilky.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!



Vill du få presentkort på KICKS gratis? Klicka då på denna länken



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup. Inte alls svårt o kostar dig ingenting :D

2008-08-08 @ 11:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback