AAAAAARGH








ALLTSÅ! Gud.. vilka bedrövliga människor det finns!!!!!!!!! Det ringer en människa, helt inställd på att jag är världens sämsta och ska klaga på mig över en faktura. Alltså gud! Han lät mig inte ens mig få tala utan vill bara bajsa ut skällsord och svordomar åt mig, fastän jag inte har gjort nått fel? Han hade fått en betalningspåminnelse i går, och betalade idag. och tyckte att "wää varför skickar ni sånt här jävla skit till mig??"... hur kunde jag veta att han tänkte betala idag? igår.. örfebörf.

Dumma gubbe förstörde mitt fredagshumör.

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Hej, har du missat att du kan få presentkort eller biocheckar?



Gör som jag och bli medlem på denna sidan:

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=33889



Där samlar man poäng genom tävlingar, värvningar, shopping, gratis erbjudanden m.m och

det är väldigt enkelt att samla poäng.

Jag har själv på bara 1 dygn samlat tillräckligt med poäng för att få hem ett presentkort värde 300 :-

i valfri affär som t.ex H&M, Vero Moda, Stadium o.s.v.



Du gör både mig och dig själv en tjänst genom att vara med där!



Jag har även en guide om den sidan i min blogg, där jag mer utförligt berättar hur

man tjänar poäng bäst. Om du vill ha hjälp att samla poäng så kontakta mig gärna!



Vore jättetacksam om du blev medlem, du har ju inget att förlora på det :D

Du kan som medlem även deltaga i min bloggtävling om 2 biobiljetter.



Ha en fin dag!

2008-08-08 @ 13:52:22
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Elin

uwä. låter som en helt vanlig dag på eckerölinjen. :/ folk är blåsta ibland.

2008-08-10 @ 08:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback