Svar: NEJ








... jag är inte död!!!

Jag trodde att blogg.se hade en pakt mot mig.. jag skulle inte få logga in för att alla skulle tro att jag hade dött på riktigt! Tänkte på inlägget nedan. Men sen läste jag om den där flytten så då klarnade det i mitt lilla hufvud.

Idag är det tisdag och jag är på bra humör! Fast jag har ont i magen.. men jag började dagen med att tanka bilen för 40 euro. Det var trevligt. Bensin luktar braaa.........

Så bra att jag drack en klunk..

image170

HEHEEE April april!

Idag eller imorgon får jag lön btw. Jag kommer va ännu rikare på Arken på fredag än jag var nu i helgen. Gud vad jag skvätte drinkar runt mig till allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback