LIPIS








Okej, jag har suttit och skrivit ett dumt personligt brev hela kvällen. Kom på häromdagen (eller okej, det var mamma som berättade) att ansökan till Broby Grafiska ska vara inne 15 april. Okeeeeej?? Hur snabbt går snigelposten nuförtiden? Nåja, jag ska skicka den imorgon iaf.

Men vad skriver man i ett personligt brev?? HEJ KOM OCH TAA MIG.. helst nu.

Nåväl. Nu får det vara bra, antingen kommer jag in eller så börjar jag gråta. Jag har ju ändå två andra skolor på lager jag ska söka till. Nu ska jag göra som en när eller kär (har inte klurat ut det än..) person rådde mig att göra, ta en dusch och sedan sova som en stock! Imorgon ska jag dumpa massa blod hos Cityläkarna.. wiie...



Hoppas ni int kan läsa vad det står. Jag photoshoppade bort min tatuering också haha, ville inte verka töntig........................... okej varför väljer jag då denna bild? Nåja. godnatt

Kommentarer
Postat av: mad

BROBY GRAFISKA :O dit kanske jag ska söka :D fotolinjen

2008-04-09 @ 07:40:22
URL: http://madelenkatinka.blogspot.com
Postat av: yasmine

du är så cool stina :) btw: det räknas som 15 april om den är poststämplad då d.v.s. DU HANN! :P

2008-04-09 @ 17:56:04
URL: http://yasmineblom.blogg.se
Postat av: yasmine

jamen alltså faktiskt. det händer alltid nakna, fulla, sepestörda saker när jag inte är med er. buuäääh . P.S. helgen efter denna är jag ledig D.S.

2008-04-09 @ 17:57:24
URL: http://yasmineblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback