Lakrisal








Igår var en fin dag! Vaknade alldeles för sent av att solen sken in i rummet och bländade en nästan.. då gick jag och handlade lite mat, gick hem och smällde i mig massa smörgåsar, muuuums.. Sen blev jag sugen på picnic så jag och Emma gick iväg mot kärleksstigen (mellan ålfen-hamnen och fiskehamnen) Det var så mysigt, vi tog vårens första glass utomhus och satte oss ner, kikade på havet, drack jos, åt bullar och planerade sommaren! Mmm, mysigt. Sen blev klockan mycket och vi gick tillbaka mot civilisationen. Jag fick ett infall att gå och hälsa på Anna och Knurre och hamnade på en förfest. Oops! Men sen ditchade Anna oss för en lussefest!! och det var bara jag Knaz, Robin och Anna Hämäläinen kvar.. men vi hade roligt! Gick till Dinos och jag blev förälskad i lakrisal-shottar. gud i himmelen. Sen sprang jag en sväng till Indigo för att kolla på jårk!. Dom va nice! Men jag missade Ryan Adams-låten 'Now that you're gone', men det var okej. Jag fick höra den på indigotoaletten istället när någon satt på toa och nynnade på låten. haha.

Sen ja, tillbaka till Dinos. Tillbaka till Indigo och sen blev vi trötta och jag och Robin tänkte gå hem.. Jag fick ett litet infall att ringa Anna, så jag gjorde det! Men någon mystisk kille svarar och jag frågar "VAR ÄR ANNAMANANNA?" och han svarar att han vet inga och att han hade hittat telefonen på Norragatan haha.. så jag sprang till undsättning och möter Robin Holmström som tydligen hade hittat annas telefon. Jag och Robin hängde med dom till Mariepark och JAAAAA festen var ett faktum.

Bra kväll.

Slutade med efterfest hos Robin H till kl sex.

KVÄLLENS-OUTFITTT. Se så söt jag var.

Kommentarer
Postat av: yasmine = ledsen

Varför händer det ALLTID roliga saker när inte jag är med. Jag blir tammefan ledsen. :'(

2008-04-07 @ 14:48:07
URL: http://yasmineblom.blogg.se
Postat av: mad

AAAAA LINNET! HOTT! FINT! MAD AVIS! KÖPT VAR? :)~

2008-04-07 @ 21:37:03
URL: http://madelenkatinka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback