Jag har blivit luuurad!








För jag skulle köpa muffins. hehe näääää

Det var som så att jag kom hem från en tråkig arbetsdag. Fick mat serverad och tog en tupplur efter det. Ohyggligt underbart var det. Sen skulle jag och Yasmine gå till Anna för hon hade en liten "överraskning" hemma hos sig :D Vi traskade dit. Plingade på. Ingen öppnar. :( Kikar lite i brevlådan, det ser mörkt ut. Ringer Anna som svarar

"APRIL APRIL fniss fniss! Jag har flyttat!!"

hahaha.....

Hon och knurre hade tydligen fått en lägenhet på Norragatan i söndags. Vilka svin! Inte säger dom något. Så kvällen har spenderats där med kaffe och mockarutor. Känns som att det kommer bli ett hang-around i den närmsta framtiden :)

SAMBOSAR!!! nu är det bara volvon som saknas!! HUR KÄNNS DET VA??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback