Jag gillar den










Igår var en bra kväll! Mycket nice på Indigo.. började kvällen hos Robin H med några lemlandspojkar från högstadietiden hahah... Ovanligt men det var nice :P Sen gick jag till Indigo för att träffa Sigrid och Kerman och se på Thomas Denver Jonsson och GURKAN såklart! (Gäddan) Det var smockat med folk och alla var nog ganska fulla men det var mysig stämning.

Idag har jag försökt städa hela dagen. Jag diskade iaf och plockade undan lite grejer men mer än det blev nog inte gjort.. lagade finmiddag till mig själv, sen bjöd jag lite till Thomas för att han var snäll och tog hit Pulp Fiction som vi såg på. DEN VAR NICE!

Nu är det nog godnatt som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback