Hej vänner!








Jag är nyss hemkommen från träningsverket. Har suttit i 1½ timme och kollat på cartoon network med en unge som vägrade säga ett ord. Först lipade hon i en kvart men när scooby doo började blev hon lugnare. Ibland är det inte så svårt att bli glad igen. Sen cyklade jag hem.. Det var så skönt! Jag önskade att jag bodde lite längre bort, ville cykla mer :)

Helgen har varit rätt trevlig! Fredagkväll var jag hos Anna och Knaz.. spelade xbox och sånt.. Jag blev vild och galen i ViceCity. Sen gick jag en sväng via Robin och sen körde jag till Eckerö. Sedan upp tidigt på lördagmorgon och jobba med mamma i bageriet :) Det var roligt!! Kom inte så många kunder men alla bullar tog slut. haha.. Sen var jag till soptippen med pappa och hittade världens finaste rostiga cykel <3 jag tog med den hem.. måste bara köpa nya däck, sen ska jag cruisa med min fina rosthög! Jag var ut med Doris också på dagen.. det var nice, vi gick ner till vår sjöbod och så satt vi där och solade. Doris och jag. När vi skulle gå ville hon stanna kvar.


1. Bullar!! 2. Mamma i bageriet 3. Jag i bagarmössa 4. Doris och jag

Lördagkväll for jag till stan och till Anna och hjälpte henne med hennes slutarbetes-scrapbook. Det blev inte så mycket i början men när vinflaskan for fram gick det mycket bättre med kreativiteten!! Vi gjorde iaf halva klart. Sen blev vi sugna på blåbärsdrinkar, konstigt nog.... Lite senare sprang jag och Anna genom källaren till andra sidan huset och Robin Holmström för lite fest.. "Jag har aldrig", cirkeln och några timmar senare var klockan halv fem och då gick Anna hem. Jag bestämde mig för att jag skulle va vaken i 24 timmar (har aldrig varit det BUHU) så jag stannade kvar.. Jag klarade det nästan!!!! Robin och Poffi envisades med att prata med nån svensk i telefon där vid kl sex-sju så jag somnade på soffan en halvtimme. Då blev jag ledsen. Stannade uppe till åtta iaf. Sen var det powernap dags. Vaknade igen kl elva och då låg alla däckade så jag traskade hem!

Conny däckad på sackosäcken med en dildo på axeln, making löv to korv och ketchup.

Väl hemma bestämde jag mig för att jag inte skulle sova bort hela dagen. Så jag la mig på soffan och sov till halv fem. Lyckat! haha.. nåväl. På kvällen for vi iaf och grillade, gänget från lördagen + Yasmine typ :) vi fick kämpa ganska länge för dom korvarna! Först va vi till nått ställe där det fanns grill, men det va det massa människor och vovvar redan. Sen for vi till kvarnen av någon konstig anledning. Men det gick inte där heller. Sen till Esso och köpa en engångsgrill, mot kärleksstigen och där tog det typ en timme innan vi fick eld på grillen.. haha. Jag var int sugen på korv längre, tur att Yasmine hade med sig marshmallows! :)

        

Idag efter jobbet stekte jag plättar och satt på balkongen och åt dom. Det var fiddit fint. Jag gillar våren.


Kommentarer
Postat av: yasmine

rööövgrill

2008-04-22 @ 20:59:23
URL: http://yasmineblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback