Glad måndag allesammans!








Nu kom jag och tänka på Sten Frisk i det där gamla programmet som gick samtidigt som Rederiet...aaaah vad heter det!! Hjärnsläpp. Nåja, Sten Frisk var iaf en präst som var sjuk i huvudet och avslutade hela serien med att spränga sönder alla människor i nått kristligt kyrkligt möte.

Vad arg man blev!! haha.. tacka vet jag Rederiet. Hur slutade det egentligen?

Det går segt idag.. får ingenting gjort på jobbet. Mia som jag vikerierar kom in här idag och berättade att om OM jag inte kommer in på nån skola får jag väldigt gärna fortsätta jobba här tills typ mars 2009. ha.. för en sekund (eller timme) blev jag sugen på att inte börja skola utan fortsätta jobba här och sen resa iväg våre 2009. Det var ju liksom min plan från första början. Men nja.. Och dessutom så har jag tröttnat på det här med illustration, grafisk design.. det känns ju bra. hah.. Alltså, nej jag vet inte. Jag orkar int göra nått intagningsprov. Madde jag snor ditt slutarbete okeej? Det skulle göra allt så mycket lättare.

Nu blev jag lycklig igen. Inga barn på träningsverket ikväll! Kan bero på att jag råkade halvt mörda en unge sist jag var där. Jag kom på den genialiska idén att vi skulle gunga gungbräda så jag la en planka på en pall typ och vips hade vi en gungbräda. Det var ju inte meningen att ungen skulle stoppa fingrarna på fel ställe och börja blöda hysteriskt och få 1000 stickor i fingrarna. Nja...

Nu är det dags för kaffe!!!! Hörde talas om att någon kom in med fyra-fem lådor glass imorse. U n d e r b a r t

Kommentarer
Postat av: yasmine

kan du kanske mena tre kronor? :P

2008-04-28 @ 13:46:53
URL: http://yasmineblom.blogg.se
Postat av: Stina

Ja! Tre Kronor hette det ju :D

2008-04-28 @ 13:54:15
URL: http://sstian.blogg.se
Postat av: mad

fan att yammi hann innan, jag kom också på det! men hey du, vill du kika på mitt slutarbete för att få lite inspiration? jag vet inte om det blir bättre eller sämre av det liksom.

heheheheh men du kan ju tänka på saken, känner mig som ett svin när jag gör en läsk och inte hjälper dig mer än jag gör. alltså säg till om jag kan hjälpa på nåt vis!

2008-04-28 @ 17:31:53
URL: http://madelenkatinka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback