Cykla








Gissa vad jag gjorde nyss!! Steg upp ur sängen 07.35, borstade tänderna, gjorde mig anständig och CYKLADE iväg till jobbet! Jag är underbar. Det var ganska nice.. gick nästan fortare än att ta bilen :)

Och gissa vad jag gjorde igår då!! Jo jag drog med Anna till träningsverket. Vi körde hårt och cyklade dit, gick på bodyjam, gick på bodybalance och cyklade hem! I alla fall jag var liite slut när jag kom hem. Men det kändes heeeeelt rätt! Nu ska jag bli duktig igen.

Det finns inget skäl till att ta bilen till jobbet på morgonen.
Det finns inget skäl till att ta bilen till jobbet på morgonen
Det finns inget skäl till att ta bilen till jobbet på morgonen.


Måste intala mig själv... Tänk på global warming Stina!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej! Snygg blogg :)

2008-04-08 @ 07:29:10
URL: http://somekindofstranger.blogg.se
Postat av: fanny

åh, global warming. ÅNGEST !

2008-04-08 @ 14:06:52
URL: http://fannyvafan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback