wierd...








Herre min skapare vad jag har drömt sjukt de senaste nätterna! Jag har somnat som en stock, sovit bra hela nätterna men vaknat upp med en massa mystiska minnen. Igår natt drömde jag att jag var instängd på Arken med massa andra människor och en mördare! Och nattklubben hade förvandlats till en grotta där vi var tvungna att vara. hmm..

och inatt drömde jag att vi skulle på kryssning med Eckerö Linjen för att fira Anna. Jag och Sara var i Eckerö hemma hos mig, men sen kom jag på att jag hade alla mina kläder i stan, så jag måsta hämta dom. Och Sara följde med. Och Jocke som jag haha var med när jag var liten fjortis (Sara du vet vem! hahah) Sen när vi kom till stan såg hela Mariehamn annorlunda ut.. och min lägenhet var tom med massa lådor på golvet och där va mina kläder. JAAAAA sen kokade jag soppa och sen var det bråttom ut till Eckerö för att hinna med båten. Men i Böle så måsta vi köra jättefort och jag körde av vägen och Sara fick typ bara hjärnskakning men jag blev förlamad eller nått.

Sen vaknade jag och fnissade lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback