Utekväää








Ojoj, en utekväll utan dess like! Jag och Sara chillade lite hemma hos mig med mat, vin och bastu före vi begav oss till Arken. Yuummmm det var så längesen jag var dit så det var jättekul faktiskt. Träffade svintrevliga svenskar där som har börjat på högskolan här, så jag hängde med dom typ hela kvällen haha. Träffade Yasmine sen i vimlet :D Hon var så mjuuuk och söt, haha som spagetthi! Kramgoo, men sen blev hon trött så David ringde hem till yarre-mamma haha..ahw!

Sen när vi inte klarade av att va på Arken längre (fyyytuuusan vilken stank! Det luktade ju avlopp och äggmök! iuh) så fick först jag och Sara en rundvandring i deras FYRA typ tre meter från Arken. jisses vad lyxigt. Imponerande var ordet haha. Ja, vi hämtade öl därifrån och sen gick vi vidare till mig för jag skulle utklassa alla i bastubad. Och det gjorde jag..! typ ;) Sen fick jag och David för oss att vi skulle bada, så vi trippade lätt ner för stan iklädd handuk och skor till lilla holmen. Det var kallt. Vi tvekade i säkert 15 minuter.. haha stackars Jonas.

WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ fler såna kvällar tack ahha, det är roligt att träffa nytt folk.

Nu ska jag försöka väcka Sara, jag vill ner på stan och köpa skorna för 80evrå. JAG VILL!

Kommentarer
Postat av: Anna

buhuuu varför kan inte jag få vara med när sånt där ska hända?! :S

2007-09-08 @ 12:27:45
URL: http://annaa89.blogg.se
Postat av: Yasmine

vilka skor? visa!

2007-09-08 @ 15:11:13
URL: http://yasmineblom.blogg.se
Postat av: Sara

det var askalas... jag var askalas ;D

2007-09-09 @ 16:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback