Tack Kylma-gubben!








Åh, hela dagen har varit allmänt sämst. Jag försov mig så jag hann inte duscha vilket resulterade i en otroligt sexig fläta med smutsigthår x1000. NICE!!!!! Sen på jobbet krånglade allt men en gammal faktura. Och så råkade jag betala massa räkningar som Denise redan hade betalat. wöööööö. Men det fixade sig till slut. SENNNNNNNN för att dämpa min sorg övergav jag jobbet och for till stan och banken. Där tog jag ut massa danska pengar, 360euro höhöhööh. Kändes bra men ändå lite sorgligt. Men mest bra.

Tillbaka på jobbet, dags att ta tag i en till gammal faktura som har varit bortblåst ett tag. Ringer till Sverige och Kylma, personen jag söker är på luuuuuunchhhhhhh. Blö. Måste vänta en halvtimme, så jag rullar tummarna lite. Dags för kaffe.Jag brände mig på tungan, CRAP!

Ringer Kylma igen, möts av världens underbaraste klingande positiva mjuka sammetslena fnittriga röst. Jag blev helt förälskad! Tack tack TACK du underbara svenska man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback