Sjuuuuuuk








Har varit på lågvarv i flera dagar nu, wöö! Var till Arken i fredags, det var roligt men jag kände mig helt slut efter en jobbig vecka på jobbet så det blev en ganska kort kväll :P Har känt mig lite apatisk och hängig till och från hela veckan. Sen sov jag ungefär hela lördagen, kikade på film med Jonas på kvällen och somnade sött ungefär kl tolv. Sköönt.

På söndagen var det planerat att jag skulle va duktig och hjälpa till hemma i Eckerö. Städa gästhemmet, laga mat och sånt. Men nee, jag däckade i soffan framför Idol och upptäckte att jag hade feber. Så jag blev kvar i soffan resten av dagen. Och idag har jag inte kännt mig bättre så jag blev hemma från jobbet =/ Blöök jag tycker inte om att vara sjuk! Känns som att jag sätter alla i pisset på jobbet om jag stannar hemma, haha. Vill egentligen inte vara hemma imorgon också men det kanske är bäst så.. måste ju bli frisk till torsdag då jag far till köpenhamn!!!!11

cooooopeenhagennnn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback