Live från okänd plats








Jag vet inte var jag är. det är möööööörkt och jag åker tåg mot Köpenhamn :) Kul!

Resan har gått som smort än så länge. Båttrippen var väl det tråkigaste, massa folk och ingenstans att sitta där man kunde vara i fred. Och på bussen fick jag sitta brevid en gubbe som luktade.. illa. Och en kille bakom mig snarkade, men jag somnade där en stund så det kan hända att vi snarkade i kör en stund där..w ööhö.

Sen måsta jag böka runt med min enorma väska på tunnelbanan, massa folk och jag kände mig megaliten. Men det gick pra och i city-terminalen var det modevisning med Indiskas kläder.. och jag såg KÄNDISAR! nån som var med i top model-sverige förut gick där på catwalken uuuh uuuuuuuuh. Jag är så kändiskåt.

Jajo så nu åker jag tåg, har sett på film och sörjt över att det är så mörkt så jag kommer inte få se havet när vi åker under öresundsbron (jag tror man åker under den?)

Fine. Nu lite tidsfördriv, thanks yams :D

1. Berätta om första fyllan.
Det var pinsamt. Hos Ante nån gång antingen i nian eller där strax efteråt. Jag och Yasmine spydde i kors, aahw.

2. Berätta om första kyssen.

Om möjligt ännu pinsammare än första fyllan. I en husvagn med nuförtiden förträngd svensk. wööh

3. Vem är ditt snyggaste hångel?

Heehehehe JONAS :D

4. Yngsta respektive äldsta hånglet?
Yngsta... Måste nog va Deglur som är några månader yngre än mig. Äldsta är alldeles för gammal. ösch. Hockyspelare jag träffade på Arken som sa han va 27 tror jag? haha

 5. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
One word, hultsfred. haha

 6. Säg något du är nöjd med i ditt utseende.

Mina sexiga übertrötta ögon som ramlar ihop vilken sekund som helst. haha nja.....

7. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
Leendet och mja.. hållningen om det är en detalj? en STOR detalj!

8. Favoritsexsoundtrack.
För fet för ett fuck - Svullo. hahahahhaa

9. Vilken är den pinsammaste skivan du äger?
VENGABOYS! dom med tuttarna

10. Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med?

vet inga, orkar int fundera.

11. Har du ljugit för att få någon i säng?
Näääääääääääääää knappast :D

12. Har du strippat för någon?
Nej men jag har varit på strippklubb :D

13. Har du stoppat upp behån/byxorna någon gång?

Haha ja jag vill va kille så jag brukar stoppa strumpor mellan benen ibland.

14. Har du snattat?
Små små chokladpåskägg på Hugos när jag var liten. Jag skämdes såå :(

15. Har du moonat?
Haha jo, sist var när jag och syster var ute och gick med hunden. Vi blev lite småirriterade på varann och sen när vi kom hem och stod på trappan vid ytterdörren så MOONADE jag åt henna haa, sen såg jag att det var folk på gästhemmet. men jag tror inte dom såg  ^^

16. Den du levt och upplevt mest med?
Sara?

17. Hur många har du varit kär i?
Alldeles för många men inte så många seriösa.

18. Käraste ägodel?

Datojj.

19. Vad skulle göra dig mest glad nu?
En karamell.

 20. Vad har du varit mest rädd för i ditt liv?
Att någon ska skjuta mig med en kanon, jag drömde mardrömmar om det HELA tiden när jag var liten :D Nu vet jag väl inte direkt vad jag skulle va mest rädd för. Att bli sårad?

21. Homo, hetero, bi?

Heteroo är jag joo

22. Vad är kärlek?
Pretty nice.

 23. Vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända bakåt i tiden och ändra en sak?

Inte slarvat bort mina sköna hörlurar som följde med mp3-spelarn. Nu måst jag ha ett par kassa och dom gör ont. ÅHNEJ asså!

24. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
Massa choklad-gräddkola-godisar ^^ och lite hemligheter

25. Ordet är ditt.
Tack! Nu vill jag till Lund så jag kan byta tåg.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Haha den där gången hos Ante var HEMSK! Haha har du snattat på Hugos då haha. ^^

2007-09-21 @ 18:18:15
URL: http://yasmineblom.blogg.se
Postat av: sara

hahah, den gången hos ante (om det är den gången jag tänker på) spydde ni faktiskt i kors, och jag höll i erat hår och såg på er när ni krälade på badrumsgolvet... ungefär ;D

2007-09-23 @ 16:09:17
URL: http://fcuking.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback