Hjälphjälphjälphjälphjälp








Vaknade inatt någon gång runt kl tre av att en främmande människa står och tittar på mig typ fem cm från mitt ansikte. HJÄLPHJÄLPHJÄLPHJÄLPHJÄLPHJÄLP vem är du vem är du vem är du hjälp hjälp försvinn jag sover! hade jag tydligen gnällt fram i 150km/h. hahah. Det var Anna som hade släpat hem Nick till mig hahaha.. men jag skrämde tydligen iväg honom i mitt skräckfyllda fullikastrulli tillstånd. Så slutade den mycket mystiska lördagskvällen.

Och den började rätt nice också. Anna ringde mig på morgonen och frågade om jag ville komma över på middag. Så jo sa jag fast jag vid det tillfället kände att jag inte borde sätta mig i en bil på ungefär tusen år. Men det blev bättre sen. Förutom lyxmiddag i myshuset med plåttak där regnet smattrade så man trodde att det tredje världskriget hade börjat så fick jag två GURKOR OCH MASSA TOMATER! :D och rabarber och en lammfilé, gudars vilken givmild familj. Jag tackade och tog emot. Sen begav Anna och jag oss mot stan. Det regnade och det stod massa gulklädda människor på stan, Anna vinkade men bara en vinkade tillbaka. Vi fixade oss snyggast i stan och gick sen iväg till Annas kamrat Batte. Det var sjukt långt till Klinten. Där var det extreme-poling med katten Nisse typ. Sen blev det suddigt. Vi sprang hem, sen sprang Anna nån annanstans och jag däckade i sängen och sen är vi tillbaka till början! HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLPPPPPPPPPPPPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback