Down on this.








WOULD YOU RATHER?
1. Pierce your nose or tongue? Tungan
2. Be serious or be funny? Rolig
3. Drink whole or skim milk? Hmm, jag är ganska anti mot alla mjölksorter som inte är vanliga lättmjölken. Men fettfri då kanske.
4. Die in a fire or drown? Drunkna!
5. Spend time with your parents or enemies? Föräldrarna

ARE YOU..
1. Simple or complicated? Nja, jag skulle nog säga att jag är ganska enkel.
2. Gay? Näh
3. Hardcore? Hah, näh

ANSWER TRUTHFULLY !!
1. Do you like anyone? Jooo
2. Do they know it? Jag hoppas det.

DO YOU PREFER?
1. Sun or moon? Solen! Fast jag såg en himla vacker måne igårkväll.
2. Winter or Fall? Vinter, då är det snö och då kan man åka snowboard och pulka och skridskor och hurraa :D
3. Left or right? Höger känns nog bäst i de flesta fallen.
4. 10 acquaintances or having two best friends? Två bästa vänner lett.
5. Sun or rain? Just nu regn tack!
6. Vanilla ice cream or chocolate ice cream? Vanilj

UNIQUE!
1. Nervous Habits: Rodnar..... WÖÖÖ jag hatar det.
2. Can you roll your tongue? Det tror jag väl!
3. Can you raise one eyebrow? Jåh :D
4. Can you cross your eyes? Japp
5. Do you make your bed daily? Haha nää, typ en gång i månaden kanske.
6. Which shoe goes on first? Höger
7. Ever thrown one at someone? Sko? NEj
8. On average, how much money do you carry with you? Typ 10?
9. What jewelry do you wear? Random örhängen varje dag.

OTHER
1.Do you twirl your spaghetti or cut it? TWIRL!
2. Favorite ice cream: Carte d'or Crema di Mescarpone <3
3. How many kinds cereal are in your cabinet? Cereal? är det flingor? Uhmm jag har müsli och START!
4. Do you cook? Jao

IN THE LAST MONTH, HAVE YOU? (YES OR NO)
1. Bought somthing you didn't need: Ptjanjeä måste ju stilla mina I-landsproblem. Så nej, inget onödigt!
2. Kissed someone: Jo
3. Sang in front of people: Knappast.
4. Been hugged: Jaaa
5. Felt stupid: Jaaaa
6. Missed someone: Jaaaaaa
7. Got drunk: Jaaaaaaaaa :D
8. Got high: Neeh
9. Danced Crazy: Inte riktigt, eller ja jag dansade på BODYJAM igår haha. Men det var inte så galet. Det var nog mest stelt och väldigt vadhetteree okordinerat.
10. Gotten your hair cut: Nää det var nog ett bra tag sen.
11. Cried: Joo
12. Lied: Vita lögner.



Haha nu kom Sara, det hör man på det överdrivna gasandet på parkeringen :D Vi ska äta finmiddag.

Tja

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Om jag får hyra K4an skulle jag vara superlycklig :)

2007-09-28 @ 17:57:51
URL: http://yasmineblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback