äppelskrutt








Håhåjj igårkväll blev väldigt oväntat jeterolig :D

När jag körde hem från jobbet kl fem möttes jag av massa vandrande sopsäckar på stan, kände mig ganska förbryllad och ungefär fem sekunder efter det ringer Knaz och tjuter "WIII JAG BLIR NOLLAD" haha och jag blev helt till mig av avundsjukhet så jag höll på att köra på gamla klasskamraten Nicke Signell. Men det gick bra! Såå ja, jag for hem och packade (plockade fram en väska och la typ ett par byxor i den). Sen tröttnade jag och gick ner på stan för att handla (och för att titta på roliga sopsäckar) haha, såg en glad Kerman som sjöng och dansade. snyggt!

Runt typ kl åtta ringer Knaz och säger att han måste låna pengar, haha alla var ju helt oförberedda för en HEL DAGS FESTANDE haha. Usch vad roligt, jag ville också. Så sagt och gjort, jag följde med Kerman och Knaz till festen och snikade in och kände mig allmänt högskolig :D fnisszzz.

Nu är jag nervös! Blev lite jobbigt att packa kl 12 inatt i lite halvberuskat tillstånd när man helst av allt ville ner under täcket å goooooosaaaaaaaaaaaaaaaa. Men jag tror jag fick med det mesta. Hoppas.

nu ska jag försöka jobba några timmar..

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Haha lycka till i köpenhamn! :D

2007-09-20 @ 17:54:59
URL: http://yasmineblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback