You look great!








Vad blir ditt namn baklänges? Nossredna Anits!
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? Har aaldrig legat på sjukhus, jag är friskis och svettis! haha
Platt eller lockigt hår? Lockigt tack
Är du kär i någon just nu? Nope :)
Vad gör du när det regnar? Sitter i min soffa och fnissar typ
Har en dröm gått i uppfyllelse? Hmm.. inte direkt såhär vad jag kommer på på direkten. Men iofs så vet jag inte riktigt vad jag har för drömmar och framtidsplaner så att.
Vad har du för startsida på internet? Google, standard.
Vem ringde du senast? Emma
Tycker du att sengångare är söta? Haha, nej !! En säl med fyra ben? nej tack
Har du haft vattkoppor? Jaa, två ggr också!
Vilken mobilsignal har du? Loituma LEVAN POLKKA remix ;)
Första sporten du gick på? Vet inte riktigt vad som var först, mamma försökte få mig intresserad av ALLT ungefär. Jag gick på balett, judo, fotboll, simskola, you name it :P Men ingenting dög för primadonnan Stina!
Vad längtar du mest till just nu? Hmm.. fredag då jag och Anna far till Helsingfors :)
Hur gammal har du tänkt att bli? 85 ska jag väl ändå få bli va..
Kan du gå ner i spagat? Neeeeeeeeeeeeeeeeejjjj
Vad är du mest rädd för i hela världen? Ptja, det mesta otäckt som skulle kunna hända mina vänner och min familj ungefär..
Läser du på baksidan av mjölpaketen? Njää, det står ju aldrig nått roligt på våra tråkiga mjölktetror.
Röd, grön,gul eller blå mjöljk? GRÖN i sverige BLÅ på Åland!
Vad har du för färg på ditt påslakan? blååååååååtttt
Sommar eller snö? Hm, jag vill ha snö.
Tänt eller släckt när du ska sova? Släckt tack
Godaste drickan till frukost? Oboy, men jag har aldrig mjölk hemma :(
Vem kramade du senast? Hm.. minns inte.
Duscha eller bada? Duscha
Kan du ditt mobilnummer utantill? Jå
Hur tar du dig ti skolan? Tar bilen till jobbet, men jag ska försöka åka mera buss nu när den går så passligt. JAG SKAAAaaaAA!!
Vad/vem va den senaste som fick dig att skratta? Lilla kiss-ungen som jag passade på träningsverket ikväll som ville följa med mig hem istället när hans mamma kom och hämtade honom.
Vad ska du göra nu? Lägga mig i sängen och läsa en bok tror jag bestämt. Fast jag borde diska före så det känns bra att vakna imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback