Tröttilago








Jag har varit sjuuuukt trött hela den här veckan känns det som.. har otroligt svårt att komma upp ur sängen på morgonen och det resulterar i smutsigt hår vilket leder till en dålig dag. hah. Tror min trötthet beror på att jag har bytt sida på sängen att sova på. På den vanliga sidan är lakanet ihopkorvat och med mystiska fläckar överallt och jag är för trött/lat för att orka byta lakan så jag har helt enkelt lagt mig på den andra sidan av min alldeles för stora säng. Och så kan jag inte sova. Örf....

Ikväll har jag segat hemma på soffan, segat framför barnprogrammen på tv kl sju på träningsverket och segat på soffan hemma igen. Det kändes helt rätt! Wö. Men nånstans därimellan soffsegandet så plattade jag håret och my groin vad långt det har blivit. Överväger klippning...... men jag vet inte. Anna?

Förövrigt så kan jag berätta att K4an dog idag. Den har gnisslat i några dagar och jag trodde bara att det var fläktremmen som behövdes spännas så jag bokade in en bilmek tid hos pappa i helgen haha. Men nä. När jag skulle köra hem från jobbet så lät det...... ingenting. K4an var DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD!!!!!!!!!! :O Jag hoppade och skrek efter hjälp och Uffe kom och skulle hjälpa med mig starthjälp men då konstaterade han att fläktremmen var helt slut och att den måste bytas. Jaha trevligt..!

Nu sitter jag och smider planer för helgen. Jag har fått en riktig kreativ-impuls så jag vill bara sy sy sy! Jag vill ha en symaskin. Det är kuuul.. så på lördag ska jag nog försöka fisa ihop något :D spännande spännadeee

Nej, dags för sängen nu. Jag har börjat läsa igen hör och häpna, Svinalängorna är det som gäller just nu och jag har säkert kommit 30-40 sidor! haha. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anna

Helt klart att du måst, för det börjar nå bli på tiden :P

2007-10-13 @ 11:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback