t r ä n i n g s v ä r k








Jag har alltid haft svårt för verk och värk. Det blir aldrig rätt, jag måste fundera flera gånger innan jag vet vilket som det ska vara. Samma sak är det med F och 4 som jag av någon konstig anledning blandar på haha. Typ när jag ska skriva ett ord som börjar på F så kluttrar jag dit en fyra ibland. Det är stört.

Idag har jag ju då en hemsk träningsverk. Jag ville inte stiga upp ur sängen imorse. För att göra min morgon ännu bättre så måsta jag skrapa vindrutan på bilen när jag skulle köra iväg till jobbet eftersom hela K4an var en isbit, kändes jätteroligt när man redan var lite försenad. Bröööp.. Imorgon blir det nog buss! Eller NEJ, jag måste fort hem imorgon så jag måste ta bilen. Ja..

Jag behöver nog en kopp kaffe. Det är så skönt att vila huvudet mot kontorsstolen. aaah sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback