Röppel








Idag vaknade jag upp i Eckerö efter en 11 timmars UNDERBAR sömn. Jag har nog aldrig sovit så bra som jag gjorde inatt. Att jag vaknade upp med en Doris i famnen gjorde ju inget värre :')

För övrigt har det varit en riktig slapp dag, har inte riktigt gjort något. Var ut med Doris en sväng, kollade på när mamma och pappa byggde på bageriet (det börjar likna nånting nu!) OCH så sydde jag en.. sak! Ytterligare ett klädesplagg i min kollektion, haha. Ikväll blir det slött igen. Orkar/vill/kan ej ta mig till stan så jag blir kvar här tills imorrn. Jag ska försöka se på nån romantisk komedi som kommer på fyran, men jag misstänker att den är kass så jag får väl se hur det blir. Ganska skönt att vara hemma , det var rätt länge sen.
 
    

Och jaaaaaaaaaaa Steel fm har spelats här hela dagen. Käre Fredrik Karlström, jag kommer a l d r i g rösta på dig i lagtingsvalet! Du är så dum när du och ditt dumma Steel fm top 300 aldrig ringer upp mig. Jag som var så inställd på att vinna en symaskin.!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: sara

fredrik karlström kunde man se på IP-tv, under alla 300 låtar. fuck vad tråkig han var i tv .

2007-10-14 @ 18:34:43
URL: http://fcuking.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback