Min mamma vill bli mormor








Jobb på träningsverket ikväll igen. Jag lekte kurragömma med Michelle och Kimberly i ungefär 45 minuter, utan att dom tröttnade. Heeelt otroligt hur många gömställen man kan hitta i ett 3x4m LITET rum, haha!

Mamma ringde mitt i allt och sku höra hur det gått med bilen och sånt, så hörde hon Kimberly i bakgrunden och blev helt gripen, rörd, tårögd nästan! hahah. "Åh, tänk när jag är mormor och ringer till dig och så hör jag dina barn i bakgrunden, ååh barnbarn!"

Tillåt mig att skratta, HA HA! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

oj gud den dagen de finns små stirremirrar :S

2007-10-13 @ 11:09:22
Postat av: Yasmine

oj gud ja, dom kommer vara supersöta! =D

2007-10-13 @ 16:10:31
URL: http://yasmineblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback