Jobbigt tråkigt grått slött








Jag är så äckligt uttråkad idag. Och jag tror faktiskt att det inte beror på vädret idag!! wööh.. det finns några saker jag skulle kunna göra men dom sakerna innebär att jag måste springa runt fram och tillbaka till chefen och det = jobbigt.

Det är nog så att jag är i en lite halvjobbig situation just nu, eller jag sätter mig själv i den. Och hela den situationen gör att jag blir trött, apatisk och slö.. Det finns så många tankar i mitt huvud och så mycket saker jag borde göra. Tyyyp ta upp frågan om löneförhöjning. hehe.. Men jag vågar inte. Men jag vill och jag tror att det skulle gå vägen om jag vågade ta upp ämnet bara. Sen så vill jag hitta en skola som jag blir inspirerad av och jättesugen på att söka till. Hoppas jag får ledigt så jag kan fara på Saco-mässan och där förhoppningsvis hitta min framtid.

Urk, nu längtar jag tills klockan är halv fem. Då ska jag hemfrån jobbet, äta rester från min och Saras lyxmiddag i lördags, smälta maten och sen träna i två timmar! aaaaah vad skönt. Sen ska jag hem, duscha, göra mig vacker och se på Prisonbreak. Vilken perfekt kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback