Godmorgon godmiddag godkväll








Jag tror jag har kommit in i en spenderar-fas. Jag är så shoppingsugen hela tiden!! Verkligen ovant mig. Eller ja, förrut har det varit så att jag bara går runt och säger att jag vill ha det och det och det men ville egentligen inte köpa något för att jag var snål och fattig. Men nu! WÖÖÖ det här kommer bli min ruin. Inte bra med fast inkomst.

Igår till exempel gick jag helt random till Kappahl av alla ställen och hittade massor som jag skulle kunna tänka mig köpa. Tur att jag inte hade plånboken med mig, så jag kunde faktiskt stoppa mig själv. Men däremot såg jag att det är ta 3 betala för 2 nere på Zko. HMM! Såg iaf ett par skor jag ville ha. hahaaaaaaaahoooo eller två kanske. Nån som känner för ett tredje par gratis? Nee ja bask..

Har redan jobbat en timme. Eller ja, "jobbat". Jag har varit i koma hela morgonen men nu börjar jag vakna till liiv. Finns inte så mycket jag måste göra idag, det är jobbigt. Jobbigt att ta initiativ till att göra småsaker som egentligen kan vänta en månad till..

Hm, ja. Vad händer i helgen då? Hmmmmmmmmmm..... jag har en konstig förkylning, rösten har kommit tillbaka och snoret har slutat rinna men det är liksom STOCK i näsan. Eller någonstans mellan näsan och svalget. Är svinjobbigt. Så det blir nog bara att odla fett framför Idol ikväll. Känns helt rätt. En vilohelg mellan två fartfyllda helger! Wiioo.. måste nog fundera lite på min halloween-utstyrsel. Fick en mycket excellent idé inatt när jag låg och snurrade, får se om det går att fullfölja den :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback