Full. Knurre. Prata.








Hahahahahah.. aah endast personer som var med på klassresan till Tallin förstår nog min underbara rubrik.

Just nu är jag ungefär världens tröttaste person skulle jag tro, mina ögon faller isär och ihop på samma gång, så jag vet inte riktigt vad det ärsom händer. Ikväll var jag till Mariepark med mina 45+ arbetskamrater och käka dyr middag + dyrt vini + kolla på Brolle "Da Diva" JR. Det var riktigt trevligt =) Och trots att jag krossade alla mina förväntningar om att brole skulle vara härligt mysigt norrländsk och världens ödmjukaste person i fredags så gjorde han faktiskt en riktigt bra konsert ikväll!

Och maten var gudomlig.

Och Broolleeeiiii var snygg.

Sen for jag till da garage med annsomannso och knurromurro. Men jag som inte har en svänga-mina-lurviga-fetischhhhhh hade inte så roligt där ettersom hela garaget bestod av ett dansgolv. typ. Så jag drgo med mig anna till Indigo. Ja. Där drack jag världens myntigasta mo-SKIT-oooo och sen stack vi på korvvvv.
Ahh, ostbröd är det bästa. Tack

Nu känner jag att sängen skriker efter mig.

Dumma Anna och Knurre som inte ville sova sked med  mig. Doh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback