Ännu en härlig flamma!








Kände mig väldigt otaggad för att fara till träningsverket efter jobbet idag som planerat, MEN jag gjorde det ändå! Och tur var det för nu har jag hittat ännu en ny förälskelse; Body Balance! :D haha

Det är typ nån blandning mellan yoga, pilates och thai chi tror jag.. var riktigt avkopplande samtidigt som det var sjukt jobbigt :P Mest för benen, haha jag kände mig som spagetthi.

Efter det snabbt hem och äta mat som mamma hade lagat. Gott. Mums. Och så vidare.. sen ringde Anna och kidnappade mig iväg till Baltichallen för en snabb titt på lite innebandy. Sedan hem och ta en rask promenad med DORIS! Jag känner mig så duktig. Hoppas det håller i sig!!!!!!!!!!! min duktighet alltså.

Nu ska jag duscha i tre timmar tror jag. Tjaroåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback