Wii








Idag försökte jag stiga upp tidigt, kl nio hade jag väckning på meeeen jag led mig igenom halvtimmen som musiken spelade. Sen slutade den och jag somnade sött igen. Skönt ^^ Sen vaknade jag halv elva och kände att det var helt rätt att stiga upp då. Så jag steg upp, åt frukost, städade lägenheten (ÄNTLIGEN!!!!) och for sen iväg till Godby för att plocka upp Knaz och min mobiltelefon och sen vidare till godbymässan :D Det var ganska slött där, jag fångade en stor fisk i wii-tävlingen där man kunde vinna en kajak. Hoppas jag vinner, dom var värda 1200euro (hööhöh pängar pängar). Efter luciorna hade sjungit klart så gick vi hem till knurre och spelade mera wii  och busade med Simons systers kattunge :D Åh jag blev helt förälskad. Och den var så duktig att gå i låååådan så nu ska jag försöka övertala mamma om att jag ska få ha en katt här i lägenheten. hehe... Sen bjöd pappa Norrlund på middag och efterrätt så jag kände mig som en kung, drottning. Whaatever.

Nu är jag hemma och fick en otrolig lust att dra ut till Indigo. Och min trogna kompanjon Sara är påväg hit. Det blir en klassisk Sara/Stina-kväll med öl, bastu, prat och kvadrat! ska bli kuuuul. bara hon kommer snaart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback