Weirdoooo








Inatt hade jag nog världens konstigaste dröm.

1. Jag drömde att jag drömde!
2. Jag drömde att jag var på Mariepark med några arbetskamrater. I bassängen blev det KAOS helt plötsligt, vattnet for runt överallt och jag hängde med. Det var läskigt.
3. Sen drömde jag att jag vaknade, och berättade om min dröm för Knaz och Anna, i drömmen alltså.
4. Och när jag berättade det för dom så var vi på Indigo och satt brevid Anders Witlök (Wiklöf hahahahha).


Imorse var jag rädd. Och förvirrad! Minst sagt :P

Skönt var det då att slippa skrapa rutorna på bilen när jag skulle till jobbet! Igårkväll var jag så smart att jag bäddade in min K4a i ett täcke.. haha, eller iaf en filt över framrutan. Mycket klyftigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback