The shit is bananas








HEJHÅ

Nu är jag glad igen. Led av en smärre depression när jag kom hem från jobbet, jag blev helt förstörd när jag skulle köra hem. Hela insidan av bilen var indränkt i vatten/fukt/gegg så jag såg ingenting! Satt i hela fem minuter med fläktarna på fullt men ingenting hände. Så jag gjorde det förbjudna och torkade bort allt med jackan. Men inte blev det bättre av det. Jag tröttnade på att sitta där och invänta det som aldrig skulle hända (att mina fläktar faktiskt skulle fungera och få bort allt fukt) så jag for hem. Utan att se nått. Det var ju smart!!!!!

Trodde jag skulle dö eller åtminstone köra på nån. Och det blev inte bättre, ungefär när jag var utanför Handels och 50 meter ifrån hemma så kunde jag se någorlunda ut genom vindrutan. HA! Nu är det nog buss som gäller för mig. Blir så trött på sånt därnt jobbigt.

Ja! Och sen när jag väl kom hem, däckade jag på soffan och blev jätteübertrött och började må illa. Efter ett X antal psykisk pepping till mig själv, gick jag iväg till mathishallen för att köpa nått att äta. Tänkte att det skulle bli bättre med lite mat i magen och lite luft i lungorna. MEn nääääääääääääääääääääääääääää jag blev bara mer illamående av all luft, alla människor och all äcklig mat som fanns i affären.

Urk.

Så jag sprang hem igen. La mig på soffan. Och nu efter Shrek 3, en halv banan och lite yoghurt mår jag bra igen :D:D WOHOOO!!!

lycklig.

image108


Kommentarer
Postat av: Gisela

jo den är bra! men jag tycker det är lite lurigt att huvudrollen får knulla hela tiden, han måste helt enkelt ha en oemotståndlig charm jag ej kan se :P

2007-11-19 @ 19:11:15
URL: http://giz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback