Tålamod








.. ja, det är verkligen någonting jag har när det gäller de flesta saker. Men idag har jag upplevt en ny sida av mig själv.. JAG KAN BLI SÅ ÄCKLIGT ARG!!! När jag körde hem från träningen idag (med världens bästa humör, hade tränat en timme och skulle egentligen jobba efter det men ingen unge dök upp så jag pratade lite med Johan om hur man ska äta rätt och så vidare innan jag for hem OCH fick betalt för att göra ingenting) ja, när jag körde hem så tog jag först en sväng via sparhallen. Och när jag var klar där och skulle köra ifrån parkeringen så kom det ett förbannat RÖPPEL och körde ut precis framför mig, pucko pucko pucko jag fick tvärnita och hon märkte väl ingenting så inne i sin egen värld som hon var. Ja, sen till på det så körde hon typ 30-40 hela vägen in till stan. Jag blev galen. Jag blev så arg så arg så arg att jag ville lägga mig på tutan och blinka med helljuset och köra fem meter ifrån röven på henne. Men jag behärskade mig.

Sen väl hemma var mamma och pappa på besök. Pappa satt vid datorn så jag tog upp mitt problem med den (internminnet slut). Och han försökte fixa men jag blev bara så arg på datorn så jag började nästan lipa. WÄÄÄÄÄÄ jag hatar den. Jag hatar den för att den är på finska och jag fattar ingenting, och jag hatar den för att den skriker INTERNMINNE SLUT hela tiden och jag hatar den för att jag inte kan göra något på den. Jag vill bara slänga den i väggen. BÖöööhöhh.... måste formatera hela korven snarast.

Så tack nu har jag avreagerat mig!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

rövkärringar som hon borde fanimig hängas upp i sina gäddhäng i en luktstolpe mitt i en rondell. I CAN FEEL THE ANGER INSIDE

2007-11-15 @ 21:20:55
URL: http://yasmineblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback