Stackars barn








Oj, blir många inlägg idag. Jag får ursäkta men jag måste bara dela med mig av en rolig grej som utspelades på Sparhallen idag!

En mamma och hennes dotter 3-4 år står vid mejeriprodukterna och dottern pekar på nånting hon vill ha..
- Maammaaaa, mamma mamma mamma jag vill ha! JAG VILL
- Nej men, det där kommer du väl inte äta?
- Joo, mamma mamma jag vill!
- Okej då, men då får du inget annat!

haha.. det var typ Becel proactiv yoghurtdrink som ungen ville ha.. stackars barn! och vilken dålig mamma som låter ungen få precis vad hon vill ha.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

när jaaag blir mamma ska jag säga barskt NEJ och köpa något vettigt till ungjäveln. typ en banan. mamma yasmine vet aaaalltid bäst :D

2007-11-15 @ 21:22:51
URL: http://yasmineblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback