SOHO








MM, imorgon blir det roligt. SACO-mässa, shopping, sushi och bio står på schemat. Nice nice nice! Sen på lördag ska jag och Anna shoppa heeeelaaa dagen och förhoppningsvis skippa drottninggatan och hålla oss till att utforska Södermalm. =) Ska bli spännande. Jag har skrivit ut massa adresser jag ska besöka.

Monki, Weekday, Sneakersnstuff, Tjallamalla, massa secondhand affärer OCH så ska jag göra mitt bästa att övertala Anna att svika Söder och komma med till Urbanoutfitters. MUMS!

Kommentarer
Postat av: Elin

kom ihåg att monki finns på bottenvåningen i SOUK gallerian också :) dock MYCKET mer uplockat än den andra butiken... OCH glöm för i helvete inte American Apparel på Götgatan, om man är lagd åt det svintighta bashållet :D

2007-11-22 @ 16:09:41
Postat av: Zack

Ha så kul och gör inte slut på alla pengar ;)
Tc.

2007-11-22 @ 16:14:52
URL: http://cityoftheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback