Shoppa shoppa shoppa








Åh, nu har jag blivit inspirerad av Yasmine och betat igenom hela webshopen på HM. haha.

image103

Tror jag har snöat in mig på vissa färger.. igen... som vanligt. Men tycker jag hittade rätt mycket fint ändåååå! jag vill ha jag vill ha jag vill ha men jag vågar inte beställa postorder, det känns farligt. Och det värsta är ju att allt det där gick på 170euro? hahaha..

Blir sthlm om två veckor iaf! Då är det Saco-mässa på fredagen och sen stannar jag och Anna (och kanske, hoppas, Yasmine) över till lördagen åtminstone. Mmm, shoppa, bio och sushi står på det väldigt lösa schemat haha. Anna firrade eventuellt boende till oss om inte Yasmine följer med och vi får bo hos hennes papi. Wiie!

Kommentarer
Postat av: Elin

Men postorder är skitkul :D:D
Och beställ mot faktura så behöver du inte betala ngt förräns fakturan kommer heller. Dvs, prova i lugn och ro. Dessutom är fakturaavgiften billigare än postförskottsavgiften.

Eh. Jag låter som en reklamannons för HM. :(

2007-11-13 @ 16:13:52
Postat av: Yasmine

Jag jobbar tror jag :( Din bög, jag ville ha: västen, de vita tröjorna och det svarta linnet med paljetter. Men jag hade inte rååå-håååd. Sviiin. :(

2007-11-13 @ 19:18:02
URL: http://yasmineblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback