Rauurr!








Oj du min gud, min skapare, den allsmäktige i himmelen!!!!!!!!!!! Vad jag har varit duktig idag! Vaknade upp med självförtroendet på min sida, men efter fem minuter blev jag trött och ville sova mera, vilket resulterade i smutsigt hår och en dag med smutsigt hår kan ju bara inte bli bra. Nja. Så jag steg upp alldeles för sent, fixade till det värsta och åkte iväg till cityläkarna för företagshälsovård. Nice. Allt var bra förutom mitt kolesterol!! wääää, det är påväg uppåt så hon tyckte att jag skulle tänka lite på det. Okaaaaaaj tänkte jag.

Så sen for jag till jobbet, blev allmänt nedstämd över min dom och orkade i stort sett inte göra något på jobbet på hela dagen förutom att kolla igenom HM.com igen lite, och rota igenom Nyans arkiv på internet. Jag letade efter en artikel där Kim och Johan från träningsverket berättade om vad man ska äta och sånt för att träningen ska bli som bäst ooooooooch så vidare. Så ja, efter en halvtimme hittade jag den och då gick det inte att skriva ut den. Eller så är det jag som är dum. ......

sen for jag hem. Inväntade en lång, apatisk kväll. Men någonstans i farten ändrade jag mig! Jag for och handlade massa nyttiga gottigheter och lagade sen otroligt goda kidney-böns-biffar och serverade det till mig själv med fullkornsbulgur, gurka och keso..! Sviiinigt gott om jag får säga det själv. Sen blev det lite brådis för jag skulle och träna med Emma kl sju och halv sju satte jag sista tuggan bönbiffffff i munnen. Oops. Smälte maten fort och börnade sen iväg till BodyJam. Det var roligt, nytt program. Sjukt jobbigt, svetten lackade. Men när vi var klara och jag trodde att jag skulle dö så bestämde jag mig för att ta en gruppträning till!!! HAHA vad jag är bra!

så nu är jag hemma. Som grädde på moset och för att va om möjligt ännu nyttigare lagade jag mig en fruktsallad med banan, äppel, kiwi och keso när jag kom hem. Sitter och gottar i mig det nu och känner mig lycklig i magen.

JA JUST JA!!! Alltså vilken bra kväll. Snart kommer Knaz och Niko hit för att dra en gammal klassiker, måndagsbastu! ååh det var länge sen.
image104


pusspuss, hoppas jag inspirerar någon med mitt nya hälsosamma liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback