Jag vet inte








Avsluta meningen....

1. Jag har insett att min sista kyss    var väldigt berusad och mycket onödig.
2. Jag lyssnar på    Sigur Rós just nu. Det är konsigt.
3. Jag pratar    inte så mycket.
4. Jag älskar/tycker om    att jag är ledig på fredag. SWEDEN here we come.
5. Min bästa vän(ner)    står för kvalitet framför kvantitet.
6. Min första riktiga kyss    var med fel person. Men då var jag nöjd.
8. Jag avskyr när folk frågar    HJÄRNSLÄPP!
9. Kärlek är    något jag saknar.
10. Äktenskap är    gött.
11. Jag kommer alltid att    aldrig vara nöjd.
12. Jag är hemligt förälskad i    kändisar.
13. Sist jag grät var    inte så längesen, och det var himla skönt.
14. Min mobiltelefon är    hemsk. Jag hoppas att jag ska tappa den i toaletten varje dag.
15. När jag vaknar på morgonen    vill jag sova mera och helst aldrig stiga upp ur sängen.
16. Innan jag går och lägger mig    spelar jag Backgammon på telefonen. Det har blivit en vana, om jag inte gör det ligger jag och tänker på det bara. Ännu en anledning till att tappa den i toaletten.
17. Just nu tänker jag på    mig själv.
18. Bebisar är    söta i några minuter. Sen börjar dom bajsa och skrika.
19. Idag ska jag    gå och lägga mig.
20. I kväll ska jag    gå och lägga mig och somna som en stock.
21. I morgon kommer jag   bli tröttare än tröttast när jag släpar mig upp ur sängen kl sju och ser massa disk i köket.
22. Jag vill verkligen vara    KÄÄÄÄÄÄÄÄR! och nyfriserad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback