Jag arbetar inom VVS-branshen.








Tänk om jag slutar upp med att bli VVS-montör! Rörmokare, rensa avlopp, dra kablar, svetsa rör. Oj guud.

Idag var jag ensam på jobbet i två timmar eftersom det var personal-möte-lunch och någon måste stanna på HP och svara i telefon och ta emot kunder, och idag var det min tur. Haha. (LOLOLOLOLLOLOLLL Stina håller ställningarna)

Jag sitter och njuter av min ensamhet, knaprar på en kaka och PLÖTSLIGT kommer en man in genom dörren. Han säger jag vill ha en sån här! och visar upp en svart klump med en svart sladd på. Jahaa, tänkte jag och gick in i lagret för att se om jag hittar något liknande! OCH JAAA, det var en fläktmotor och jag hittade en likadan! ÅH vad stolt jag blev, och han blev så överraskad att jag hittade det så snabbt, och jag också. Och jag dog av lycka.

Han blev också ganska glad när jag inte visste vad dom kostade så han fick den gratis (hööhöhööh skickar en faktura sen)

Ja. det var dagens prestation. Jag berättade för pappa och han sa att jag var hans favorit VVS-are. Hehe!


Ikväll har jag tränat, lagat morotsbiffar (dom blev inte så goda som jag hade tänkt mig) och fikat med Anna och Yasmine! Det var nice.

Nu tutilura. Godnatt vänner och fiender.

Kommentarer
Postat av: E.

du kom väl ihåg din väns födelsedag idag? :)

2007-11-28 @ 22:33:20
URL: http://ecv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback