Hihi emo








Utdrag från Dagens Ålänning från nyan idag:

"Dagens ålänning heter Jonas Gustafsson, han är 14 år och bor med sin familj i Mariehamn. Han går i klass 8D på Övernäs högstadieskola, på fritiden spelar han gitarr och är med kompisar på stan.
......

Vad kallar du din klädstil och är du stolt över den? 
EMO och så klart jag är stolt över den!
......
Vem vill du hälsa till?  Till alla jag känner och Isa."

HIIHIH GULLIGT! Jag höll på att sätta knäckebröd i halsen när jag läste det på lunchen idag, hahah.


image106

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag garvade åt det där med hamstern. XD

2007-11-17 @ 01:39:44
Postat av: Stina

det med hamstern var ju inge kul :( buhhu..

2007-11-17 @ 19:41:39
URL: http://sstian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback